Вітаємо учасників Всеукраїнської дитячої еколого-патріотичної гри «Паросток»

Нещодавно в місті Києві в Національному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді Міністерства освіти і науки України завершено підведення підсумків Всеукраїнської дитячо-юнацької еколого-патріотичної гри «Паросток», у якій активну участь взяли вихованці та педагоги загальноосвітніх і профільних позашкільних закладів Хмельницької області.

Юннати і школярі Нетішина – у числі переможців Всеукраїнської еколого-патріотичної гри «Паросток»

Нещодавно в місті Києві в Національному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді Міністерства освіти і науки України завершено підведення підсумків Всеукраїнської дитячо-юнацької еколого-патріотичної гри «Паросток», у якій активну участь взяли вихованці та педагоги загальноосвітніх і профільних позашкільних закладів Хмельницької області.

Захід проводився відповідно до завдань Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки україни, та у зв’язку з необхідністю пошуку нових підходів і нових шляхів до виховання патріотизму як почуття і як базової якості особистості, з метою посилення патріотичного виховання учнівської молоді та активізації засобів системи національно-патріотичного виховання.

Основними завданнями еколого-патріотичної гри стало формування нового українця, що діє на основі національних та європейських цінностей, готовності до активної громадянської позиції та екологічної діяльності, розвиток пізнавального інтересу, логічного мислення, виховання громадянина-патріота України, бережливого і шанобливого ставлення до традицій українського народу.

 

Лідерами проведення заходів «Паростка» в Нетішині стали гуртки юних охоронців природи (керівник  гуртків А.М.Біла), які активно та з ентузіазмом організовували і проводили національно-патріотичні акції, флеш-моби, конкурси-презентації творчих робіт в контексті українського патріотизму, захисту України від російської агресії та процесу євроінтеграції української держави і суспільства в Європейський Союз.

Під час участі у заході, з юними патріотами-природолюбами проводились пізнавальні екскурсії навчальною екологічною стежкою закладу, тематичний круглий стіл «Охорона місць існування дикої флори і фауни», флеш-моб «Юннати — за мирну Україну!», патріотичні акції «Малюнок солдату» та «Лист пораненому», екологічна акція «Чисте подвір’я», презентації індивідуальних плакатів, малюнків і поробок з природних матеріалів.

Підсумкові матеріали, які висвітлювали участь юннатів і школярів у Грі, Краєзнавчий центр представили для оцінювання рівня і результатів проведених заходів її організаторам у місто Київ.

Відповідно до рішення столичного журі Всеукраїнської дитячо-юнацької еколого-патріотичної гри «Паросток», нетішинські  натуралісти-позашкільники увійшли до числа її переможців, гідно представивши позашкілля рідного краю на всеукраїнському рівні.

Організатори цього важливого національно-патріотичного заходу визнали переможцями та відзначили Грамотою Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді Міністерства освіти і науки України:

- Хмельницький обласний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді (директор В.В. Климчук);

- Позашкільний навчальний заклад «Краєзнавчий центр» відділу освіти виконавчого комітету Нетішинської міської ради (директор О.О. Матус);

- Пасічнянський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, технологічний ліцей» Старосинявського району (директор Т.В. Руса).

За активну участь у «Паростку» Грамотою Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді Міністерства освіти і науки України відзначено:

- Шепетівський міський центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді (директор Т.Л. Манійчук);

- Нетішинську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів № 1 (директор Т.А. Соболик).

Результати виховання в школярів і юних натуралістів почуття українського патріотизму, отримані в столиці загальноосвітніми та позашкільними навчальними закладами Хмельниччини, свідчать про сумлінність і ефективність праці їх педагогічних колективів, прагнення педагогів до пошуку нових, нестандартних підходів і шляхів виховання у неповнолітніх патріотизму як почуття та як базової якості особистості.